петък, 16 април 2010 г.

Руло Стефани



Руло "Стефани" е класическа рецепта от българската кухня.  Приготвя се лесно и сравнително бързо. Руло "Стефани" е рецепта, която можете да приготвите за гостите си дори предния ден, а в деня на събитието само бързо да изпечете. 


Продукти:

750 г кайма
2 филии сух хляб
5 яйца+1 белтък
2 моркова
4 кисели краставич-ки
1 малка глава лук
2 с.л. чубрица
1 с.л. черен пипер
1 ч.л. кимион
50 г кашкавал

Хлябът се накисва във вода. Изцежда се и се натрошава. Лукът се настъргва или се нарязва на ситно. Каймата се обърква с едно яйце, лука, хляба и подправките. Оставя се в хладилник за 30 мин. Останалите четири яйца и морковите се сваряват. Краставичките и морковите се нарязват на лентички. Каймата се разстила върху фолио и по средата се слагат сварените и обелени яйца. Отстрани се подреждат морковите и киселите краставички. Завива се на руло. Намазва се с белтъка. Слага се в намазана с мазнина тава. Аз го поставям върху хартия за печене. Пече се в загрята фурна. Когато е готово, се поръсва с настъргания кашкавал и се връща във фурната да се разтопи кашкавалът.

7 коментара:

  1. Любима рецепта ти е на нас. Аз слагам в плънката картофи и почти винаги плънката ми става доста голяма и едвам завивам рулото. :)

    ОтговорИзтриване
  2. Като слагат в каймата соя, умесно ли е да се слага все още филии хляб?

    ОтговорИзтриване
  3. Честно казано - не знам. Аз слагам хляб в него и в пържените кюфтета и се получават добре. Не съм пробвала без.

    ОтговорИзтриване
  4. Аз слагам и гъби, става още по вкусно, а относно хляба вътре-нищо му няма на рулото, така става по-леко за ядене.

    ОтговорИзтриване
  5. Здравей, Илианка,
    Винаги, когато имам време, надничам в блога ти, защото всичко, което съм правила от тук ми се получава :) Благодаря ти за труда! Като видях рулото и много ми се прияде, ама исках да питам - снимката с картофите много ми хареса, дали ще стане да ги наредя около рулото, докато се пече? Или отделно да ги правя? И понеже вкъщи няма да ядат варени моркови, ако сложа гъби, да ги задуша ли предварително? Извинявам се за дългия коментар! Желая ти усмихнат ден!

    ОтговорИзтриване
  6. Здравей Kitten,
    Много ти благодаря за хубавите думи!
    Картофите на снимката са сотирани. Сварени, обелени, нарязани на парчета и запържени в разтопено масло с малко чесън и сол. Никога не съм пекла картофи заедно с рулото. Аз лично не обичам сухи картофи, а мисля, че ако се изпекат така, ще станат сухи.
    За гъбите - да, защо не? Ще се получи много добре. Но нека първо претърпят топлинна обработка.
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...